2010/06/23

İtiraf ve İntikam-1

20 Mayıs gecesi. Aslında 21 Mayıs oluyor ama neyse.

2 yıl 3 aydır içimde birikenleri ağlaya ağlaya anlattım. Sadece 2 kişi vardı yanımda. Biri 6 yıllık arkadaşım Dilara, diğeri 2 sene önce tanıştığım ve en ufak sırrımı bile bilmeyen bir adam-Onur. Dilara beni benden daha iyi tanır. Biliyorum. Gözümün içine bakıp ne hissettiğimi bile bilir. O gece alkolün etkisiyle içimde ne varsa anlattım. Yalansız ve abartısız. Korkularımı, hissettiklerimi anlatmaya korkan ben-Şiva. O gece ne var ne yoksa anlattım. Dilara sadece sarıldı. Onur sadece elimi tuttu. O gece ilk kez "keşke" dedim. Keşke arkadaşlarıma sahip çıksaydım. Keşke şunu yapmasaydım, keşke bunu yapmasaydım. Keşke keşke... Ölmekten korkmaz ama keşke demekten korkardım eskiden. O gece o kadar çok "keşke" dedim ki. Allah kahretsin.

Hiç yorum yok: