2010/10/04

Ezel değil! Star Wars!

Darius ile konuşurken böyle bir şey oluyor. Ne olduğunu bilmiyorum. Üzüldüğümü anlıyor ve hemen değiştiriyor lafı. Derdimi anlatmam için hiç zorlamıyor. Olta atıyor bana, bende balığım ya tak diye yakalanıyorum oltaya. Sonra takır takır anlatmaya başlıyorum. Neyse benim tadım kaçmaya başlamış hafiften, sürekli Ezel adlı güzide diziden replikler söylüyorum. Nasıl olduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yok ama konu bir şekilde Star Wars'a geldi. İşin özü Ezel karakterlerinin Star Wars adlı mükemmel filmden çıktığını gördük. Monte Kristo Kontu falan yalan! Ezel bildiğin Star Wars!

Ezel-Luke Skywalker
Gezegeni kurtaracağım havaları. Saflık. "Ben iyiyim yeaa, buralar var ya benim dededen kaldı." havaları. Aynı yaa!

8-Darth Vader
İçlerinde iyilik var ama "Kötü olmalıyım" diye diye ne hallere düştüler.

Kenan Birkan-Palpatine
Allah belasını versin Palpatine resmen! 8'in Kenan Birkan'ı öldürmesini bekliyorum dört gözle. Haa olmayacak böyle bir şey tabii. Ama Darth Vader'ın Palpatine'i öldürmesi gibi bir sahne izlesek 8 ve Kenan Birkan'dan. Fena olmaz mı?!

Ramiz Dayı-Obi Wan Kenobi
Bilgelik, güç vs. Ramiz ölsün, Obi-Van gibi ışıklı ışıklı, nur inmiş suratını görelim dizinin sonunda.

Bahar-Yoda
Aynı masumiyet. Aynı saflık. Kötü öldüler. Tesadüf mü?

Şebnem-Leia
Neden Leia ile özdeşleştirdik bilmiyorum. Sanırım Tevfik-Şebnem aşkından.

Tevfik-Han Solo
Deli cesareti var ikisinde de. Tabii bir de aşk!

Ali-Chewbacca
"Bağırmaları aynı" dedi Darius. Ben bilmem!

Cengiz-C3PO
İkiside bir halta yaramıyor!

ve

Eyşan-R2D2
İkiside her türlü kapıyı(!) rahatlıkla açabiliyor.

2 yorum:

olta bayrak dedi ki...

:))) gülmekten öldüm.

oltaignesiyim dedi ki...

Hazırlarken çok gülmüştüm ben de. (: